HomeTermeni si Conditii

Politica de rezervare, livrare si anulare a excursiilor

Rezervarea excursiilor

Rezervarea oricarei excursii se poate face prin intermediul site-ului www.terravoyage.ro, alegand o excursie si introducand datele solicitate in formularul deschis. Neintroducerea datelor de contact si introducerea unor date incomplete sau eronate nu pot avea ca rezultat realizarea unei rezervari. O rezervare se considera finalizata dupa confirmarea ei prin e-mail sau telefon de catre agentia de turism. Rezervarea unei excursii se poate face si prin telefon, e-mail, formular Facebook sau mesaj pe pagina facebook.com/HaiInExcursie. Si in aceste situatii, agentia de turism va transmite confirmari scrise, va indica consultarea Termenilor si conditiilor pe site si va continua cu facturarea serviciilor solicitate.

Livrarea serviciilor

Prin livrarea serviciului rezervat si achitat se intelege desfasurarea excursieii propriu-zise. Livrarea serviciului incepe a se desfasura din momentul pornirii mijlocului de transport catre destinatia turistica si se incheie odata cu revenirea la punctul de plecare sau intr-un alt punct convenit. In acest interval anularea rezervarii nu mai este posibila.

Anularea rezervarii

Anularea rezervarii unei excursii este posibila fara a se invoca un motiv, cu pana la 24 ore inainte de inceperea excursiei. In aceasta situatie, avansul platit se va returna. Anularea rezervarii cu mai putin de 24 ore inainte de inceperea excursiei conduce la pierderea avansului platit. Anularea rezervarilor din cauza vremii nefavorabile se va putea face cu pana la 2 ore inaintea inceperii excursiei, in urma punerii de acord a partilor. In aceasta situatie avansul platit se va returna sau se va transforma intr-un voucher care va putea fi folosit pentru plata unor servicii similare ale agentiei Terra Voyage in urmatoarele 365 zile, la alegerea turistului.

Facturarea si plata serviciilor solicitate

Finalizarea si confirmarea unei rezervari este urmata de transmiterea facturii si contractului pentru serviciile turistice alese. Factura si contractul vor fi transmise prin e-mail. Turistul va plati integral sau in transe de 20% + 80% factura astfel: 20% la primirea facturii si 80% pana la momentul inceperii excursiei. Modalitatea de plata este la alegerea turistului: cu O.P. prin virament bancar sau cu card bancar prin link de plata transmis de agentia de turism prin caile de comunicatie folosite. In cazul in care turistul indeplineste conditiile legale si doreste achitarea cu vouchere de vacanta, aceasta se va face la POS, inainte de inceperea excursiei. Nu se va folosi metoda de plata cu numerar (cash).

Coockie-urile si politica de confidentialitate

Ce sunt cookie-urile?

Site-ul societății Panoramic Travel S.R.L., www.terravoyage.ro (denumit în continuare „Site”), folosește Cookies. Fișierele cookie sunt fișiere trimise unui browser prin intermediul unui server web pentru a înregistra activitățile utilizatorului pe un anumit site web. Primul scop al cookie-urilor este de a oferi utilizatorului acces mai rapid la serviciile selectate. În plus, cookie-urile personalizează serviciile oferite de Site, facilitând și oferind fiecărui utilizator informații care prezintă interes sau care pot fi de interes, în atenția utilizării serviciilor. Site-ul folosește cookie-uri pentru a personaliza și a facilita navigarea utilizatorului cât mai mult posibil. Cookie-urile sunt asociate doar cu un utilizator anonim și cu calculatorul lui și nu oferă referințe care să permită deducerea datelor personale ale utilizatorului. Utilizatorul poate să-și configureze browser-ul pentru a notifica și respinge instalarea cookie-urilor trimise de Site, fără a afecta abilitatea utilizatorului de a accesa conținutul respectivului site. Cu toate acestea, am dori să subliniem faptul că, în acest caz, calitatea funcționării site-ului poate scădea. Utilizatorii înregistrați, care se înregistrează sau s-au conectat, pot beneficia de servicii personalizate orientate spre profilul lor, datorită combinării datelor stocate în cookie-uri cu datele personale utilizate la momentul înregistrării. Acești utilizatori autorizează în mod expres utilizarea acestor informații în scopul indicat, fără atingerea dreptului acestora de a refuza sau de a dezactiva utilizarea cookie-urilor. De asemenea, Site-ul va putea cunoaște toate serviciile solicitate de utilizatori, astfel încât acesta să poată oferi informații adecvate gusturilor și preferințelor fiecărui utilizator.

Ce tipuri de cookie-uri exista?

Cookie-urile, în funcție de permanența lor, pot fi împărțite în:

  • „Cookies pentru sesiuni”: sunt primele care expiră atunci când utilizatorul închide browserul.
  • „Cookies persistente” sunt următoarele care expiră, în funcție de momentul în care este îndeplinit scopul pentru care servesc(de exemplu, pentru ca utilizatorul să rămână identificat în Servicii) sau atunci când acestea sunt șterse manual.

În plus, în funcție de obiectivul lor, cookie-urile pot fi clasificate după cum urmează:

  • Cookie-uri de performanță: acest tip de modul cookie își amintește preferințele pentru instrumentele găsite în servicii, astfel încât nu trebuie să reconfigurați serviciul de fiecare dată când vizitați site-ul. De exemplu, această tipologie include: Setările de volum ale playerelor video sau audio; Vitezele de transmisie ale video-urilor care sunt compatibile cu browserul dvs.
  • Cookies de Geolocații: Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a afla în ce țară vă aflați atunci când este solicitat un serviciu. Acest modul cookie este complet anonim și este folosit numai pentru a ghida conținutul la locația dvs.
  • Cookies de înregistrare: cookie-urile de înregistrare sunt generate odată ce utilizatorul s-a înregistrat sau ulterior a deschis sesiunea și sunt folosite pentru a vă identifica în servicii cu următoarele obiective: Menține utilizatorul identificat astfel încât, în cazul în care un serviciu, browserul sau computerul se închide și într-un alt moment sau o altă zi intră în serviciu din nou, acesta va rămâne identificat, facilitând navigarea acestuia fără a fi nevoit să se reconecteze. Această funcționalitate poate fi suprimată dacă utilizatorul apasă pe funcția „închidere sesiune”, astfel încât acest Cookie este șters și data viitoare când va intra în serviciu, utilizatorul va trebui să se autentifice pentru a fi identificat.
  • Cookie-uri analitice: De fiecare dată când un utilizator accesează un serviciu, un instrument de la un furnizor extern, se generează un Cookie analitic pe computerul utilizatorului. Acest Cookie, care este generat numai în timpul vizitei, va servi în vizite viitoare la serviciile web pentru a identifica vizitatorul anonim. Principalele obiective urmărite sunt:
  • Permite identificarea anonimă a navigării utilizatorilor prin Cookie (identifică browserele și dispozitivele, nu persoanele) și, prin urmare, numărul aproximativ al numărului de vizitatori și tendința lor în timp.
  • Identifică anonim cel mai vizitat conținut și, prin urmare, mai atractiv pentru utilizatori.
  • Află dacă utilizatorul care accesează este o vizita nouă sau repetată.

ImportantDacă utilizatorul nu decide să se înregistreze într-un serviciu de pe Site, „Cookie” nu va fi niciodată asociată cu date personale care îl pot identifica. Aceste cookie-uri vor fi utilizate numai în scopuri statistice care ajută la optimizarea experienței utilizatorilor de pe site.

  • Module cookie de publicitate comportamentală: Acest tip de „cookie-uri” permit extinderea informațiilor referitoare la anunțurile afișate fiecărui utilizator anonim a serviciilor web, printre altele, durata și frecvența de afișare a pozițiilor publicitare, interacțiunea cu acestea sau modelele și / sau compartimentele de navigare ale utilizatorului, deoarece acestea contribuie la formarea unui profil de interes publicitar. În acest fel, acestea permit să ofere publicitate în legătură cu interesele utilizatorului.
  • Cookie-uri de publicitate ale terților: Pe lângă publicitatea gestionată de Site în serviciile sale, Site-ul oferă agenților de publicitate opțiunea de a difuza reclame prin terțe părți („AdServers”). În acest fel, aceste terțe părți pot stoca Cookie-urile trimise de la serviciile Web, provenite de la browserele utilizatorilor, precum și accesul la datele stocate în acestea,de exemplu:
  • AdWords: https://policies.google.com/privacy?hl=ro
Ce coockie-uri folosim?

Cookie-urile pe care le folosim pe site-ul nostru sunt:

Proprii: Sunt cele care sunt trimise echipamentului terminal al utilizatorului de pe un computer sau domeniu gestionat de editorul însuși și din care este furnizat serviciul solicitat de utilizator. Aceste Cookie-uri, în cazul nostru, în majoritatea cazurilor, sunt legate de funcționarea WordPress și plug-ins instalate.

 Ale terțelor părți: Sunt cele trimise echipamentelor terminale ale utilizatorilor de pe un computer sau un domeniu care nu este gestionat de editor, ci de o altă entitate care tratează datele obținute prin cookie-uri. Cele două instrumente principale pe care le folosim sunt:

  • Google Analytics:

https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=ro

  • Yandex Metrica:

https://metrica.yandex.com/about/info/data-policy

Aceste cookie-uri sunt analitice, iar descrierea lor o puteti găsi și la capitolul anterior.

Cum sa dezactivati coockie-urile

Este posibilă oprirea acceptării Cookie-urilor de browser sau oprirea acceptării Cookie-urilor de la un anumit serviciu.

Toate browserele moderne vă permit să modificați setările Cookie-urilor. Aceste setări sunt de obicei găsite în meniul „Opțiuni” sau „Preferințe” din browserul dvs. De asemenea, puteți să configurați browserul sau managerul de e-mail, precum și să instalați programe de completare gratuite pentru a împiedica descărcarea de Web Bugs la deschiderea unui e-mail.

Site-ul oferă îndrumări utilizatorului cu privire la pașii de accesare a meniului de configurare a Cookie-urilor și, după caz, a navigării private în fiecare dintre browserele principale:

  • Internet Explorer: Instrumente -> Opțiuni Internet -> Confidențialitate -> Setări (Pentru mai multe informații, puteți verifica asistența Microsoft sau asistența browserului)
  • Firefox: Instrumente -> Opțiuni -> Confidențialitate -> Istoric -> Setări personalizate.
  • Chrome: Setări -> Afișați opțiunile avansate -> Confidențialitate -> Setări de conț
  • Safari: Preferințe -> Securitate. (Pentru mai multe informații, puteți să verificați asistența Apple sau asistența browserului.)
Linkuri existente pe site

Dorim ca atunci când vizitați site-urile noastre să aveți o experiență cât mai placută, motiv pentru care încercăm să vă permitem conectarea cu cele mai uzuale instrumente de social media. În cadrul site-urilor noastre veți găsi link-uri către aceste instrumente, dar ele nu colectează prin intermediul nostru nici un fel de date. Întotdeuna când le veți accesa veți fi transferat pe o pagină distinctă a browserului dumneavoastră. Rolul acestora este doar pentru a vă facilita accesul la paginile noastre de pe aceste platforme (de ex. pagina Facebook a agenţiei de turism Terra Voyage).

Pot aparea modificari in politica de coockie?

Site-ul poate modifica această politică de Cookies în funcție de cerințele legislative, de reglementare, prin urmare, utilizatorii sunt sfătuiți să-l viziteze periodic. Atunci când există modificări semnificative în această politică de Cookie-uri, utilizatorii vor fi informați fie prin intermediul site-ului, fie prin e-mail către utilizatorii înregistrați.

Politica de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal – GDPR

se aplică pentru www.terravoyage.ro deținut și operat de Panoramic Travel S.R.L. cu sediul în Mun. Buzău, Bd. Unirii, bl. 28B, Jud. Buzău, înregistrată la ORC Buzău sub nr. J10/619/2004, având CUI RO 16567185, telefon: +40744552294  email: office@terrvoyage.ro.

Prin această Politica vă explicăm modul în care colectăm și utilizăm informațiile, care ar putea include datele personale pe care le furnizați pe website-ul nostru:www.terravoyage.ro. Panoramci Travel SRL desfășoară activități de intermediere in achiziţionarea pachetelor turistice, a biletelor de avion, a serviciilor de ghidare turistică şi a altor servicii conexe.

Colectare datelor

Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără: prenumele, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa dumneavoastră; informații referitoare la naționalitatea dumneavoastră; datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit, numele titularului, data expirării și codul de securitate); informații despre sejurul clientului, inclusiv destinaţia, data sosirii și a plecării, cereri speciale, observații despre preferințele serviciilor dumneavoastră (inclusiv preferința pentru tipul de cameră, facilități sau orice alte servicii utilizate); informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dumneavoastră de marketing sau în cursul participării la sondaje, concursuri sau oferte promoționale.

Scopul colectării datelor

Datele dumneavoastră sunt colectate în următoarele scopuri:

Rezervări: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a finaliza și administra rezervarea dumneavoastră realizată online sau offline.

Serviciul clienți: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a vă oferi serviciul achiziționat necesar.

Comentariile clienților: Putem utiliza datele dumneavoastră de contact pentru a vă invita prin e-mail să scrieți un comentariu pentru oaspeți după sejur. Acesta îi poate ajuta pe alți călători să aleagă cazarea care le convine cel mai bine. Dacă trimiteți un comentariu, acesta poate fi postat pe website-ul nostru.

Activități de marketing: De asemenea, utilizăm datele dumneavoastră pentru activități de marketing, conform legii. În cazul în care utilizăm datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct, precum newsletteruri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dumneavoastră, vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.

Alte comunicări: S-ar putea să existe și alte dăți când vom lua legătura prin e-mail, poștă, telefon sau SMS, în funcție de datele de contact pe care le partajați cu noi. Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicări:

a. Este posibil să trebuiască să răspundem la și să rezolvăm cererile pe care le-ați efectuat.
b. Dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail cu un memento pentru a vă continua rezervarea. Credem că acest serviciu suplimentar vă este util pentru că vă permite să continuați o rezervare fără a mai fi nevoie să căutați din nou cazarea sau să completați toate detaliile rezervării de la început.
c. Când utilizați serviciile noastre, vă putem trimite un chestionar sau vă putem invita să scrieți un comentariu despre experiența dumneavoastră pe website-ul nostrum sau al partenerilor noștrii. Credem că acest serviciu suplimentar este util pentru dumneavoastră și pentru noi, deoarece ne vom putea îmbunătăți website-ul pe baza feedbackului primit.

Analiză, îmbunătățire și cercetare: Utilizăm datele personale pentru a efectua cercetări și analize. Este posibil să implicăm o terță parte să facă acest lucru în numele nostru sau să avem obligația de a transmite aceste informații cate instituțiile acreditate (de ex. Ministerul Turismului). Putem partaja sau dezvălui rezultatele unor astfel de cercetări, inclusiv unor terțe părți, în formă anonimă, criptată. Utilizăm datele dumneavoastră personale și în scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a îmbunătăți funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre online de călătorie.

Securitatea, detectarea și prevenirea fraudelor: Utilizăm informații, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda și alte activități ilegale sau care încalcă drepturile de autor, utilizarea cardurilor furate etc.. De asemenea, folosim aceste informații pentru a investiga și detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor și pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. În aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terțe părți, cum ar fi autoritățile naționale sau internaționale acreditate conform legii sau consultanților externi.

Motive juridice: În anumite cazuri, trebuie să utilizăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor sau pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a conforma solicitările legale din partea organelor de drept în măsura în care acest lucru este prevăzut de lege (de ex. comunicarea fișelor de cazare către reprezentanții Ministerului de Interne prin serviciul Poliției Române) .

Puteți alege oricând ce date personale (dacă există) doriți să ni le furnizați. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personale, cele impuse prin lege, sunt strict necesare desfășurării activității, motiv pentru care, în lipsa acestora nu vă putem oferi serviciul solicitat.

Datele prelucrate in scop de marketing sunt prelucrate doar în baza unui acord expres al dumneavoastră, acord ce poate fi oricând retras.

Datele prelucrate în scopuri statistice, de cercetare și analiză, sunt date anonimizate, ce nu permit identificarea dumneavoastră ăn nici un fel.

Modul de colectare al datelor

Datele cu caracter personal sunt colectate prin una din următoarele metode: Direct de la persoana vizată, prin intermediul fișei de cazare, a cererilor emise în cazul unei solicitări de rezervari (offline sau online) sau prin comunicarea directă; prin intermediul colaboratorilor noștri, agenții de turism sau aplicații specifice de rezervări; prin intermediul solicitărilor persoanelor mandatate de dumneavoastră; prin intermediul site-ului nostru, pe baza preferintelor de utilizare, în timpul vizitării paginii web, prin intermediul cookies-urilor. Date legate de Politica de Cookies gasiti pe site-ul www.terravoyage.ro

Dacă vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, vom implementa măsuri adecvate pentru a vă proteja drepturile și libertățile, inclusiv dreptul de a obține o intervenție umană.

Transferuri de date internaționale

Transmiterea datelor cu caracter personal descrisă în prezenta Politica de confidențialitate poate include transferuri de date cu caracter personal în străinătate, către țări ale căror legi privind protecția datelor nu sunt la fel de cuprinzătoare ca acelea ale țărilor din Uniunea Europeană. De obicei aceste transferuri apar în momentul colaborării cu agențiile de turism aflate pe teritoriul altor state din afara UE (de ex. Israel) prin intermediul cărora efectuați rezervări, ori prin intermediul aplicațiilor specifice de rezervări prin care ne comunicați datele dumneavoastră, dar care au serverele sau central tehnologic în alte țări, din afara Uniunii Europene. În aceste situații transferăm datele personale numai destinatarilor care oferă un nivel adecvat de protecție a datelor; de aceea facem aranjamente contractuale pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt în continuare protejate în conformitate cu standardele europene.

Securitate

Panoramic Travel SRL respectă proceduri rezonabile pentru a împiedica accesul neautorizat la informațiile cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora. Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja informațiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.

Retenţia datelor

Vom păstra informațiile dumneavoastră, care pot include date personale atât timp cât este necesar să vă furnizăm servicii, să respectăm legile aplicabile, să soluționăm litigii cu orice parte și altfel, dacă este necesar, pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea, inclusiv pentru a detecta și a preveni frauda sau alte activități ilegale.

De exemplu avem obligațía de a păstra documentele aferente tranzacțiilor financiare 10 ani de la încheierea exercițiului financiar în care au fost prelucrate, ori fișele de cazare au obligația de a fi arhivate pe o perioada de 5 ani, conform legilor în domeniu.

Toate datele personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei Politici de confidențialitate. Dacă aveți o întrebare despre o anumită perioadă de păstrare pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesăm despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.

Opțiunile și drepturile dumneavoastră

Dorim să vă controlați modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate de noi. Puteți face acest lucru în concordanță cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (art. 14-23) în următoarele moduri-:

  • Ne puteți solicita o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • Ne puteți informa despre orice modificare a datelor dumneavoastră personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • În anumite situații, ne puteți cere să ștergem, să blocăm sau să restricționăm prelucrarea datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră sau să vă opuneți anumitor moduri în care vă folosim datele personale; și
  • În anumite situații, puteți, de asemenea, să ne solicitați să trimiteți datele personale pe care ni le-ați dat unei terțe părț

În cazul în care vă folosim datele dumneavoastră personale pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment sub rezerva legii aplicabile.

În cazul în care procesăm datele dumneavoastră personale bazate pe interes legitim sau interes public, aveți dreptul să vă opuneți în orice moment utilizării datelor dumneavoastră personale dor în conformitate cu legislația aplicabilă.

Vă rugăm să ne informați cu promptitudine cu privire la orice schimbări sau inexactități la datele dumneavoastră personale, contactând +40744552294. Vom rezolva solicitarea dumneavoastră în conformitate cu legea aplicabilă.

Întrebări sau reclamații

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau dacă vreți să vă exercitați oricare dintre drepturile pe care le aveți în conformitate cu acest anunț, sunteți binevenit(ă) să ne contactați printr-o cerere scrisă fie la adresa societatii Panoramic Travel, Mun. Buzău, bd. Unirii, bloc 28B, ap. 16, Jud. Buzău, sau prin email la adresa office@terravoyage.ro. De asemenea, puteți contacta autoritatea locală pentru protecția datelor dacă aveți întrebări și reclamații.

Modificări ale notificării

După cum activitatea noastră se schimbă constant, această Politica de Confidențialitate se poate schimba din când în când. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această procesare.

Societatea Panoramic Travel SRL

 

 

 

 

copyright Panoramic Travel 2022